Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

TLAČÍTKA STAHOVÁNÍ PŘEDNÍCH OKEN FORD ESCORT MKVII.

1. VÝKLOPNÁ PŘILBA NOLAN N103 C10 ČERNÁ MATNÁ - L.
2. TOYOTA LAND CRUISER 100 1998-2008 VANA DO KUFRU.
3. TLUMIČ TLUMIČE ZADNÍ FIAT STILO MULTIWAGON MONROE.
4. VSTŘIKOVACÍ LIŠTA NISSAN QASHQAI 1,5 DCI.
5. VÝKLOPNÁ PŘILBA NOLAN N103 C10 ČERNÁ MATNÁ - XL.
6. TLAČÍTKA STAHOVÁNÍ PŘEDNÍCH OKEN FORD ESCORT MKVII.
7. VÝKLOPNÁ PŘILBA NOLAN N103 C10 ČERNÁ MATNÁ - XXL.
8. NOVÉ MLHOVKY MLHOVKA CITROEN C4, C5, XSARA PICASSO.
9. NOVE UNIVERZALNI KOVOVE BLINKRY NA MOTO CHOPPER.
10. ZADNI LAMPA YAMAHA YZF R1 07-08 LEDOVA NOVINKA.
11. ZADNI LAMPA HONDA CBR 600 RR 07-09 LEDOVA SLEVA.
12. ZADNI LAMPA SUZUKI GSXR 1000 07-08 LEDOVA TUNING.
13. NOVA PREDNI MOTO LAMPA STREET H3 KOVOVA NOVINKA.
16. KOVOVE BLINKRY NA MOTO CHOPPER SUPER VZHLED 2KS.
17. NOVA PREDNI MOTO LAMPA 195MM BANDIT NOVINKA AKCE.
18. NOVA PREDNI MOTO LAMPA STREET H3 KOVOVA NOVINKA.
19. UNIVERZALNI ZADNI LAMPA NA MOTO SKUTR TUNING AKCE.
20. UNIVERZALNI ZADNI LAMPA NA MOTO SKUTR TUNING AKCE.
21. ZADNI LAMPA CUSTOM CHOPPER CHROMOVA AKCE SLEVA.
22. UNIVERZALNI ZADNI LAMPA CHOPPER KOVOVA VYPRODEJ.
23. UNIVERZALNI BLINKRY LED CHOPPER 2KS SUPER VZHLED.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.