Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

VSTŘIKY RENAULT SCENIK 1.9 DTI.

1. SERVO PUMPA MERCEDES 123 D 200-300.
2. VW PASSAT B6,B7 3C ZADNÍ NÁRAZNÍK SEDAN.
3. PRODAM 4 PLECHOVE DISKY NA PASSATA, 5X112, R15.
4. KOMPLETNÍ POPELNÍK OCTAVIA 2.
5. JAWA 550 PAREZ.
6. LIŠTY POD ZADNÍ SVĚTLA ŠKODA OCTAVIA I 2001.
7. OBAL PŘÍSTROJOVÉ DESKY VW PASSAT 3BG.
8. OBAL PŘÍSTROJOVÉ DESKY VW PASSAT 3BG.
9. SOVĚTSKÉ MOTO-BRÝLE NA VETERÁNA.
10. RUKAVICE , KOŽENÉ VEL.26 ČSLA, AČR NOVÉ.
11. KRYTY VOLANTOVÉ TYČE ŠKODA FABIA I 2000-2008.
12. FORD ESCORT COMBI - NÁHRADNÍ - DÍLY - DÍL - ND -.
13. FORD ESCORT,95-00, DVEŘE ZADNÍ PRAVÉ - MNOHO ND.
14. VÝVĚVA FABIA.
15. PLECHOVÉ DISKY BMW 16".
16. KRYT ZÁMKU ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU VW PASSAT 3B/3BG.
17. VSTŘIKY RENAULT SCENIK 1.9 DTI.
18. KRYT POD VOLANT ŠKODA SUPERB VW PASSAT 3B/3BG.
19. KRYTY KOL 15" ŠKODA OCTAVIA I.
20. AUTOKAMERA.
21. OBAL PŘÍSTROJOVÉ DESKY VW PASSAT 3BG.
22. KRYTKA NÁDOBKY SERVA ŠKODA SUPERB VW PASSAT 3BG.
23. ANTÉNA ŠKODA FELICIA.
24. JAWA 550 PAREZ.
25. ROLETKA DO KUFRU OCTAVIA 2 COMBI.
26. SADA SMĚROVÉ SVĚTLA BLINKRY L+P VW GOLF III VENTO.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.