Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

JAWA 250, 350 KYVACKA, PANELKA - KASTLIK BATERIE

1X PNEU 185/60 R14 82T.
PARABOLA PIONÝR+KLAKSON.
SROUBY KOL OCTAVIE (30 AUTO).
4KS HLINÍKOVÝCH DISKŮ,ROZMĚR 16",ROZTEČ 4X100.
VW GOLF III - PŘEDNÍ SVĚTLO - SKLO.
1X PNEU 185/60 R14 82T.
LITÁ KOLA PLATIN 16" 114,3.
ČERNÉ MOTO KALHOTY ZN.SPYKE VEL.XL.
HOUKAČKA NA STARÉ AUTO.
KARBURÁTOR.
OTP-FIAT-TORINO 1939 Z ROKU 1954.
PNEU PIRELLI DRAGON SUPERCORSA 120/70/17.
JAWA 250, 350 KYVACKA, PANELKA - KASTLIK BATERIE.
ŽÁROVKA LED 4X SV8,5-8 12V SUFIT BÍLÁ (12 AUTO).
ROZVADĚČ DVOUPÁČKOVÝ.
VW BROUK - ZADNÍ BLATNÍKY L+P.
VOLANT BMW E46.
ZADNÍ SVĚTLA NA VW GOLF II (80 AUTO).
RÁFKY NA FORD FIESTA.
CITROEN C15 RE/RD FAMILIALE PROSPEKT 1991.
MOTOREK STĚRAČŮ NA FIAT UNO.
ZADNÍ LAMPY Š 1000 MB.
KOLA JAWA 17" - 3 KS.
ZADNÍ TLUMIČE FELICIA - 2.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.