Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

TECHNICKÝ OPIS, NÁVOD NA OBSLUHU A . NA JAWA 550

OLEJ PENNASOL SUPER PACE 5W-40 SYNTHETIC - 5 LITRŮ.
KRYT MOTORU OCTAVIA.
KAROSERIE OPEL FRONTERA B (399).
PNEUMATICKÁ HADICE FESTO.
NASÁVAČE - ČERNÉ , NA KAPOTU NEBO BOK AUTA.
ZCELA NOVY NEPOUZITY SUPER SUBWOOFER HERTZ DS250.
TECHNICKÝ OPIS, NÁVOD NA OBSLUHU A . NA JAWA 550.
DUŠE 16" X 2,75 JAWA , SIMSON -- NOVÁ.
ŠKODA FAVORIT - ZADNÍ SKLO.
OPĚRKA LOKETNÍ TYP I - ČERNÁ.
ORIGINÁLNÍ STŘEŠNÍ NOSIČ NA PEUGEOT 307.
GUMOVÝ KOBEREC DO KUFRU ŠKODA ROOMSTER (99).
NASÁVAČE - ČERNÉ , NA KAPOTU NEBO BOK AUTA.
LEVÉ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO NA FIAT STILO - VYHŘÍVANÉ (180).
LIŠTA SAMOLEPÍCÍ CHROM 8MM - 20M.
OSVĚTLENÍ SPZ SILVER - 12V BLUE.
SVÍTILNA RUČNÍ NABÍJECÍ 0701.
KONCOVKA VÝFUKU 1038.
SIGNAL ZPÁTEČKY 12V - ŽÁROVKA.
VÝSTRAŽNÁ VESTA (8 BODŮ).
ZNAČKA ORIGINÁL CS HLINÍKOVÁ.
UNIVERSÁLNÍ SADA ŽÁROVEK S H7 A H1 (22).
HODINY,TEPLOMĚR VENKOVNÍ I VNITŘNÍ,ALARM,SVĚTLO (47).
ALU KOLA TITAN -JAPONCI A KOREJCI.
DÍLY NA STADION S22.
LIŠTY PRAHOVÉ TUNINGAGE.
KONCOVKA VÝFUKU 1021.
OPĚRKA LOKETNÍ CHROM/ČERNÁ.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.