Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

VSTŘIKOVACÍ VENTIL BOSCH 0280150744

20. TLUMIČE PÉROVÁNÍ OPEL ZAFIRA 1999-2005 PŘEDNÍ - GH.
21. KLIKA POSUVNÝCH DVEŘÍ FIAT DUCATO,BOXER,JUMPER.
22. AUTONABIJEČKA ULTIMATE SPEED 6V-12V-1,2-120AH.
23. VSTŘIKOVACÍ VENTIL BOSCH 0280150744.
26. KATALYZÁTOR PEUGEOT 206 1.6I 81KW 00-05.
29. ŠKODA FABIA RS - RUČNÍ BRZDA.
31. VÝFUK NA VW GOLF II, VW JETTA II, VW PASSAT 3A5.
32. XSARA PICASSO - LEVÁ PŘEDNÍ EL. STAHOVAČKA OKNA.
34. TLUMIČE PÉROVÁNÍ OPEL OMEGA A, B 1986-2003 PŘEDNÍ.
35. ZVEDAK KLIC NA KOLA VYSTR. TROJUHELNIK.
36. FORD MONDEO R.V.93-00 COMBI ZADNÍ NÁRAZNÍK.
37. BÍLÉ LEVÉ ZADNÍ DVEŘE FORD MONDEO 1993-2000.
38. ZNAK LOGO ŠKODA NA DISKY NA KOLA NALEPOVACÍ 70MM.
39. TLUMIČ PŘEDNÍ FIAT DUCATO CITROEN JUMPER 1800 NOVÉ.
40. OPERNE MANIPULACI KOLECKO.
41. PREDNI CELO NA SKODA 100.
42. KATALYZÁTOR TOYOTA YARIS 1.3 63KW 99-02.
43. TLUMIČE PŘEDNÍ,PLYNOVÉ-SADA, AUDI CABRIOLET, COUPE.
44. TLUMIČE PÉROVÁNÍ PEUGEOT 206 1998-2005 PŘEDNÍ GH.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.