Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

ZADNÍ BLATNÍKY ŠKODA 100,110.

1. AUTOMOBILY ŠKODA - OBRÁZEK.
2. ODZNAKY KLÍČENKY MAN NISSAN MERCEDES F1 ZÁVODNÍ.
3. PLECH. DISKY RENOLT MASTER - TRAFIC 6JX16 2D ET66.
4. AUTOKOMPRESOR 12V 250PSI.
5. MERCEDES-200 D 120302/27.
6. ZADNÍ BLATNÍKY ŠKODA 100,110.
7. TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ+MODUL FIAT PANDA II 5D OD 2003R.
8. HARLEY DAVIDSON - TEPLOMĚR AMERICAN CLASSIC.
9. PŘÍVODNÍ POTRUBÍ KE VZDUCH. FILTRU BMW 7 E38 3.0 D.
10. KŘÍŽ NA JAWU50.
11. BENZÍN, NAFTA-STÁLÁ SLEVA PHM (PALIVOVÁ KARTA).
12. OCHRANNÝ RÁM.
13. STADION S22,TLUMIČE+VAHADLA,TOP STAV.
14. SEDLO STADION.
15. STŘEDOVÉ KRYTY ARTEC NOŽIČKY 57,1MM, ZNAK 65 MM/.
16. CHEVROLET DAEWOO,OPEL.PLECHOVÝ DISKY 5 1/2 J X 13.
17. HONDA ROVER MITSUBISHI COLT/LANCER/CZ3.
18. MERCEDES-BENZ 6,5JX15 5X112 S.66,5 ET 49 E-KLASSE.
19. PNEU 185/60R14 LETNÍ + DISKY- 4KS.
20. NO FEAR 361.
21. MOTORKÁŘSKÁ BUNDA NAZRAN.
22. VYMEZOVACI KROUŽKY NA ALU KOLA.
23. STŘEDOVÉ KRYTY ARTEC NOŽIČKY 57,1MM, ZNAK 65 MM/.
24. CHEVROLET DAEWOO,OPEL.PLECHOVÝ DISKY 5 1/2 J X 13.
25. HONDA ROVER MITSUBISHI COLT/LANCER/CZ3.
26. MERCEDES-BENZ 6,5JX15 5X112 S.66,5 ET 49 E-KLASSE.
28. O4. PAKNY - NEZNÁM TYP MOŽNÁ BMW, NEBO PRAGA.
29. AUTOMOBILY ŠKODA - OBRÁZEK.
30. PŘÍVODNÍ POTRUBÍ KE VZDUCH.FILTRU BMW 5 E39 DIESEL.
31. ZADNÍ NÁPRAVA PEUGEOT 106.
32. POJISTKOVÁ SKŘÍŇ, BOSCH, VETERÁN, POJISTKOVKA.
33. ALU ORIGINAL OPEL 4X100;.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.