Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

POTENCIOMETR ŠKRTÍCÍ KLAPKY OPEL VECTRA C 2,2DTI.

1. KOMPLET TEHLICE,BRZDY,TLUMIČE OCTAVIA II FACELIFT.
2. JEDNOTKY XENONŮ OCTAVIA II RS FACE.
3. ŽÁROVKA AUTOLAMP 12V 21W BAU15S SILVER LIGHT 2KS.
4. KOBERCE ŠKODA FABIA RS.
5. PARKOVACÍ SENZORY ŠKODA OCTAVIA II FACE.
6. KASLÍK NA PALUBKU OCTAVIA II.
7. ZADNÍ NARAZNÍK OCTAVIA COMBI II FACE KOMPLETNÍ.
8. BRZDOVÉ HADICE ŠKODA FABIA II AJ.
9. ZVUKOVÁ SIGNALIZACE ROZSVÍCENÝCH SVĚTEL 12V.
10. PŘEDNÍ SVĚTLA OCTAVIA II FACELIFT H7.
11. ZNAK FABIA NA PÁTÉ DVEŘE FABIE II.
12. ŠKODA - VW -- TOPENÍ CLIMATRONIC.
13. NEPOUŽITÁ SVĚTLA S CHROM.RÁMEČKY NA ŠKODA 1000MB.
14. JAWA SPECIÁL ZADNÍ BRZDOVÝ ŠTÍT.
15. MINI USB NABÍJEČKA / ADAPTÉR - 12V, ZELENÝ.
16. TLUMIČE PŘEDNÍ PLYNOVÉ-SADA, OPEL TIGRA.
17. POTENCIOMETR ŠKRTÍCÍ KLAPKY OPEL VECTRA C 2,2DTI.
18. ŠKRTÍCÍ KLAPKA S POTENCIOMETREM- OPEL VECTRA C.
19. PEDÁLY STADION,JAWETA,ČZ-NOVÝ CHROM..
21. VÍCE NEPOUŽITÝCH GUM.DÍLU NA ŠKODA 1000MB, OCTAVIA.
22. MLHOVÉ SVĚTLO.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.