Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

SUZUKI JIMNY 1.3 16V SPOJKA SADA.

1. NISSAN ALMERA - AUTOPOTAHY - POTAHY TRIČKO.
2. SPORTOVNÍ PRUŽINY, SEAT LEON.
3. 2 LETNÍ PNEUMATIKY SEMPERIT 195/50R15 82V.
4. NISSAN MAXIMA - AUTOPOTAHY - POTAHY TRIČKO.
5. HRNEK MERCEDES BENZ.
6. POKLICE R14 FIAT.
7. KRYT ZRCÁTKA FIAT PUNTO.
8. JEEP SAMOLEPKA.
9. KAPOTA SUZUKI SAMURAI.
10. FORD MONDEO COUGAR 2.0 16V SPOJKA SADA.
11. SUBARU IMPREZA LEGACY 1.6 1.8 2.0 4WD SPOJKA SADA.
12. FORD ESCORT 1.6 1.8 16V SPOJKA SADA.
13. NISSAN TERRANO FORD MAVERICK 2.7 TD SPOJKA SADA.
14. SUZUKI JIMNY 1.3 16V SPOJKA SADA.
15. SUZUKI VITARA SAMURAI 1.9 TD SPOJKA SADA.
16. MITSUBISHI SPACE STAR ZADNI NÁBOJ LOŽISKEM LOZISKO.
17. FIAT BRAVO BRAVA DOBLO IDEA 1.9 D JTD VODNI PUMPA.
18. FIAT BRAVO CROMA DOBLO 1.9 D MULTIJET ROZVODY SADA.
19. RENAULT 9 19 21 CLIO 1.9 TD VODNI PUMPA.
20. BMW 5 E39 96 - 04 PŘEDNÍ LEVÝ BLATNÍK.
21. OPEL ASTRA F G VECTRA ZAFIRA ZADNI BRZDOVE ČELISTI.
22. SAAB 900 II 9-3 9-5 ZADNÍ BRZDOVÉ KOTOUČE.
23. OPEL GT SIGNUM VECTRA C ZADNÍ BRZDOVÉ DESTIČKY.
24. OPEL ASTRA F G H VECTRA B ZADNÍ BRZDOVÝ BUBEN.
25. NISSAN PATROL GR Y60 BRZDOVÉ ČELISTI MONTÁŽ SADA.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.