Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

NÁVOD K OBSLUZE JAWA 350 / 634-7 MALÝ CIZOJAZYČNÝ.

1. FAVORIT,FELICIA-VSTŘIKOVACÍ JEDNOTKA.
2. ŠKODA FABIA 36 STR.+COMBI 32 STR..
3. RENAULT 1.6D VSTŘIKOVACÍ ČERPADLO.
4. ALU KOLA CMS, 5X112, 4 KS, NA LETNÍCH PNEU.
5. SM SVĚT MOTORŮ ASI 35 ČASOPISŮ 89-90 + 2 SPECIÁLY.
6. PŘEHLEDNÁ SILNIČNÍ MAPA B. NEJDL - J. PALÁŠEK.
7. V48. JAWA PÉRÁK, OGAR - NEKOMPL. KARBURÁTOR 2924H.
8. MASKA ASI JAWA NEBO ČZ PŘEDNÍ KRYT.
9. NĚKOLIK ŽÁROVEK NA VETERÁNY ŽÁROVKA ASI NEPOUŽITÉ.
10. MALÝ NÁHON NA TACHOMETR ASI JAWA ČZ.
11. KATALOG NÁHRADNÍCH DÍLŮ JAWA 350 / 638 - 5 / 0.
12. NÁVOD K OBSLUZE JAWA 350 / 634-7 MALÝ CIZOJAZYČNÝ.
13. NÁVOD K OBSLUZE JAWA 350 / 638 MALÝ.
14. JAWA ČZ BRZDOVÝ ŠTÍT PAKNY ROZETA KONVOLUT.
15. VOLANT V PĚKNÉM STAVU.
16. 2 X STARÝ KARBURÁTOR JIKOV A JINÝ.
17. ČERPADLO BENZÍNOVÉ PALIVOVÉ KOMPLET ŠKODA FELICIA.
18. KRYTKA FABIA MŘÍŽKA L NEBO P ZÁSLEPKA, NÁRAZNÍK.
19. MŘÍŽKA STŘEDOVÁ FABIA I, KRYT NÁRAZNÍKU FABIE NOVÝ.
20. ZADNÍ SVĚTLA RENAULT MEGANE 2 SEDAN (2006-2008).
21. POTAH OPĚREK HLAVY FABIA CENA ZA POTAHY 2 KUSY.
22. KLOUB POLOOSY FABIA VNITŘNÍ SADA.
23. BRZDOVÝ KOTOUČ ZN.MEYLE ŠKODA FELICIA, FAVORIT.
24. BRZDOVÉ DESTIČKY TRW ŠKODA FELICIA.
25. BRZDOVÉ KOTOUČE FABIA, OCTAVIA I FERODO KOTOUČ.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.