Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

LUKAS-PŘEPÍNAČ BLINKRŮ VW GOLF VI 5K0 1.6I.

1. BMW 3 E36 92-98 SEDAN - ZADNÍ SVĚTLA BÍLÝ BLINKR.
2. ŠKODA 1000MB 100.
3. GUMOVÁ PODLOŽKA DO ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU.
4. PALIVOVÉ ČERPADLO VW POLO 08 1.6 TDI/77KW.
5. VÝPLŇ KUFRU VW GOLF VI 5K0 1.6I.
6. VANA DO KUFRU VOLVO V70 COMBI 2000 - 2007.
7. FILTR PALIVA VW POLO 08 1.6 TDI/77KW.
8. LED VENTILKY SVÍTÍCÍ S 2,5CM 4 BARVY.
9. 2 KLIKY ASI NA ŠKODU POPULÁR.
10. VÝZTUHA NÁRAZNÍKU ZADNÍ KIA CEED 06 - 09R.
11. PRAGA AUTO SERVICE PROSPEKT ROZKLÁDACÍ.
12. PARKOVACÍ SYSTÉM - SENCOR SCA PARK 200.
13. LUKAS-PŘEPÍNAČ BLINKRŮ VW GOLF VI 5K0 1.6I.
14. VANA DO KUFRU VOLVO V70 COMBI OD 2007.
15. RÁMEČEK NA RÁDIO OPEL ASTRA OMEGA, CORSA , AGILA.
16. RÁMEČEK NA RÁDIO FIAT PUNTO 09 1999 ->.
17. VANA DO KUFRU VOLVO XC70 OD 2007.
18. ŠKODA 1000MB/100/110 - NOVÁ HADICE K VĚTRÁKU.
19. POLOOSA KRÁTKÁ VW POLO 08 1.6 TDI/77KW.
20. RONAL R15 5X100 FABIA GOLF IV SEAT OCTAVIA I.
21. LED SVETLA.
22. ŠKODA 1000MB 100.
23. ČZ OILMASTER VÍČKO OLEJOVÉ NÁDRŽKY 477 476.
24. ZRCÁTKO VNITŘNÍ VW GOLF VI 5K0 1.6I.
25. TOYOTA YARIS- 06-10, ZADNÍ PLATO KUFRU.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.