Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

PŘÍVĚSNÝ VOZÍK MULTIFUNKČNÍ 130KM/H ODPOČET DPH.

1. INSCENE - BUNDA - KOŽENKA - VEL. XXL.
2. SUZUKI BANDIT 600N.
3. MCLOUIS STEEL 545 ALKOVNA,GARÁŽ 2.3 130.
4. ZRCATKO.
5. KAVALIER MTX 2-03.
6. 1X PIRELLI SCORPION 315/35R20 110V RUNFLAT.
7. FIAT 128-OPRAVÁRENSKÁ PŘÍRUČKA V NĚMČINĚ.
8. 165/70/14.
9. LADA 1500-KATALOG-MOTOTECHNA.
10. TABULKA CS NEPOUŽITÁ Č1.
11. PÁNSKÁ KOŽENÁ VESTA HARLEY DAVIDSON.
12. FIAT 600 A FIAT 600 MULTIPLA-KNIHA O HISTORII.
13. MOMENTOVÝ KLÍČ.
14. PŘÍVĚSNÝ VOZÍK MULTIFUNKČNÍ 130KM/H ODPOČET DPH.
15. TATRA 613-2.
16. TABULKA CS NEPOUŽITÁ Č2.
17. HYUNDAI I30 A KIA CEED ŘÍZENÍ.
18. MOTOR CLÁSICO-ROK 2000 ŠPANĚL.-VETERÁN FIAT, VW. ..
19. 2X (PÁR ZIMNÍCH) PNEUMANT 185/65 R15 4-5MM.
20. SVĚT MOTORŮ SVÁZANÝ 1963 HANZELKA + ZIKMUND.
21. 4SR KOŽENÁ ZÁVODNÍ MOTO KOMBINÉZA RR EDITION.
22. DESKY FIAT SUISSE-MAPA, VZDÁLENOSTI-PO ROCE 1960.
23. DÁMSKÁ KOŽENÁ VESTA HARLEY DAVIDSON.
24. CHLADIČÁK- ČESKOSLOVENSKÝ STŘEDOSTAVOVSKÝ AUTOKLUB.
25. LEVÉ PŘEDNÍ SVĚTLO NA FAVORITA.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.