1. DIFERENCIÁL CHEVROLET CAPTIVA 08R 2,0 CRDI.
2. ÉR FELICIA 1.3.
3. MOTO OBUV VEL.43.
4. SKODA OCTAVIA 1.9TDI FILTR BOX.
5. ALTERNÁTOR FELICIA 1.3.
6. ZIMNÍ PNEUMATIKY 225/45/17 GOODYEAR EAGLE ULTRA.
7. KOŽENÉ BRAŠNY VČETNĚ DRŽÁKŮ NA BLACK WIDOW.
8. PŘÍVĚSNÝ VOZÍK VYKLOP 250CM S PLACHTOU-NOVÝ.
9. PŘÍVĚSNÝ VOZÍK 200CM -NOVÝ.
10. ŠKODA OCTAVIA KOMPLETNI BUBNOVA NAPRAVA ORIGINAL.
11. JEEP CHEROKEE LIBERTY KJ - RAMPA OSVĚTLENÍ KOMPLET.
12. SKODA OCTAVIA NADRŽKA OSTŘIKOVAČU.
13. PROFI REDUKCE 38PIN MERCEDES BENZ DIAGNOSTIKA.
14. PROFI REDUKCE 2X2 ŠKODA,SEAT,AUDI,VW DIAGNOSTIKA.
15. PROFI REDUKCE 3 PIN - FIAT - DIAGNOSTIKA.
16. VŮNĚ AIRWICK AUTO NEW CAR - STROJEK + NÁPLŇ.
17. HALOGENOVÁ SVĚTLA.
Věděli jste, že...
- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.
Žádné komentáře:
Okomentovat