Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

LISTOVÉ STĚRAČE HYUNDAI I30 PASUJE GOLF V ,VI.

1. ALTERNÁTOR ALFA 155 FIAT TEMPRA TIPO LANCIA DELTA.
2. ALTERNÁTOR CITROEN BERLINGO XANTIA XSARA 1.8 2.0.
3. PŘESNÉ AUTOKOBERCE KOBERCE PEUGEOT 207.
4. ŠKODA 130 L,RS SOUTĚŽNÍ.
5. ALTERNÁTOR VW CADDY GOLF PASSAT POLO SHARAN VENTO.
6. ALTERNÁTOR FIAT DOBLO STILO PUNTO MULTIPLA 1.9 JTD.
7. SVĚTLOMET SVĚTLO LEVÉ ZADNÍ SEAT IBIZA 90-93.
8. SMART - PÍSKOVANÝ SKLENĚNÝ HRNEK.
9. PUMPIČKA SAXONIA.
10. OPEL ASTRA G HTB SPOILER KŘÍDLO WRC.
11. FIAT UNO - ZADNÍ TUNING NÁRAZNÍK.
12. NÁDRŽ NA MOTORKU.
13. ŠKODA 125 L 1989,POSLEDNÍ MOHYKÁN.
14. HŘEBENOVÉ SERVO ŘÍZENÍ OPEL ASTRA I -95.
15. DÍLY ŠKODA.
16. PALIVOVÉ ČERPADLO GOLF I II, JETTA I II, POLO.
17. PALIVOVÉ ČERPADLO DAEWOO, PEUGEOT CITROEN.
18. ŠKODA FELICIA KOMBI LX 1.6.
19. SNĚHOVÉ ŘETĚZY ALPIN 40.
20. ŠKODA FABIA-NOVÉ 5 DVEŘE.
21. RÁM ČZ 980 MOTOKROS, KOMPLETNÍ PLUS NÁDRŽ, KRK.
22. DENNÍ SVÍCENÍ LED DIODOVÁ SVĚTLA- ZA VAŠI CENU.
23. ŠKODA 1000 MB, 1203 - ZADNÍ SVĚTLA.
24. OPEL ASTRA G HTB SPOILER KŘÍDLO.
25. LISTOVÉ STĚRAČE HYUNDAI I30 PASUJE GOLF V ,VI.
26. PŘEDNÍ NÁRAZNÍK VW GOLF 6.
27. PRAVÁ TĚHLICE HONDA CRX TARGA 1.6 ESI 92KW.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.