Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

SWORZNIE SWORZEŃ AUDI 80 BEZ WSPOMAGANIA 19MM INNE.

Lista części:
1. TAPICERKA BOCZEK DRZWI LEWY TYŁ BMW E46 JASNY.
2. KOŁEK ROZPOROWY UNIWERSALNY.
3. AUDI A3 8P HELLA HALOGEN LEWY ZAMIENNIKI 03-09.
4. ZDERZAK TYŁ TYLNY CITROEN C1 PEUGEOT 107.
5. BMW E30 E36 MISKA OLEJOWA 1300 1800 BENZYNA.
6. DRZWI PRZESOWNE BOCZNE LEWE RENAULT KANGOO III.
7. LAMPY PRZÓD-AUDI A6.
8. HALOGEN NOWY AUDI A4 1999-2000 A8 2000-2002.
9. C10W 4SZT DIOD HIGH POWER LED 42MM RURKOWA.
10. LUSTERKO PRAWE HONDA CIVIC 92 R.93R.94R.95R.ELEKTR.
11. SWORZNIE SWORZEŃ VOLVO S60 S80 S70 XC70 INNE.
12. FIAT BRAVA ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY.
13. MASKA ROVER 400 414 416 420 MOTO BEZ MALOWANIA.
14. SILOWNIK TELESKOP CITROEN C3 1,4 HDI.
15. CHRYSLER SEBRING OD 2007 EXTRA WELUR.
16. SWORZNIE SWORZEŃ AUDI 80 BEZ WSPOMAGANIA 19MM INNE.
17. KIA SHUMA SEPHIA 1.5 16V DOHC DÓŁ SILNIKA WAŁ.
18. SCENIC I LIFT SCHOWEK SZUFLADKA POD FOTEL.
19. SEAT ALTEA 1.9 2.0TDI PRZÓD KOMPLET PAS MASKA.
20. BMW E36 ZDERZAK PRZEDNI M-PAKIET M3 TUNING ABS JOM.
21. ZAWIAS ZAWIASY DRZWI HYUNDAI GETZ 2008R..
22. REZYSTOR OPORNICA MERCEDES 190 W201.
23. HAK WYCZEPIANY DO MERCEDESA.
24. MASKA VW PASSAT B6 LIFT.
25. SWORZNIE SWORZEŃ CITROEN AX 10 11 14 INNE.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.