Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

VÁHA VZDUCHU OPEL ASTRA CALIBRA 836567 0280217106.

1. CASTROL 5W-30 LONG-LIFE 4 LITRY.
3. SAMOLEPKA MOTOSILNICE 12X10CM.
4. ÉR 12V/1.8KW, VW PASSAT, 1.9, 2.8VR6.
5. DENNÍ SVÍCENÍ LED DIODOVÁ SVĚTLA- ZA VAŠI CENU.
6. PROFI DIAGNOSTIKA USB KKL VAG- VW AUDI SKODA.
7. VÁHA VZDUCHU OPEL ASTRA CALIBRA 836567 0280217106.
9. U1. ŠKODA OCTAVIA AJ. - NEPOUŽITÉ SILENTBLOKY.
10. SAMOLEPKA MOTOSILNICE BOK 14X7.5CM.
11. PROFI DIAGNOSTIKA VAG KKL+CAN VW ŠKODA AUDI SEAT.
12. ŠKODA 1000 MB 1000MB TAPECY ČALOUNĚNÍ DVEŘÍ.
13. FIAT 500/126 TĚSNĚNÍ POD HLAVU VÁLCŮ 600CCM ORIG..
14. VÁHA VZDUCHU OPEL OMEGA VECTRA 836567 0280217106.
15. VAG KKL+CAN + OBDII DIAGNOSTIKA VŠECH ZNAČEK.
16. R4. ŠKODA OCTAVIA AJ. - NEPOUŽITÁ PÁKA PEDÁLU.
17. SAMOLEPKA MOTOKROSKA Z BOKU 16 X 12 CM.
18. FORD MONDEO OVLÁDÁNÍ PŘEPÍNAČ SVĚTEL.
19. FIAT 500 / 126 OBLOŽENÍ SPOJKY ORIGINAL.
20. FIAT 126 SPOJKOVÁ LAMELA ÚPLNÁ.
21. FIAT 126 SPOJKOVÁ SADA KOMPLETNÍ.
22. FIAT 126 BIS,EL,AJ.-ODPRUŽENÁ SPOJKOVÁ LAMELA.
23. ZAJÍMAVÁ KNIHA ŘÍZENÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL TRAKTORY.
24. SNĚHOVÉ ŘETĚZY BRILLANT, TYP 50 NOVÉ.
25. KOŽENÁ DÁMSKÁ BUNDA USA 90% SLEVA.
26. DÁMSKÉ CHAPSI VEL M KŮŽE SLEVA 90%.
27. BRZDOVE KOTOUČE PŘEDNI.
28. NÁRAZNÍK PŘEDNÍ VW POLO R.01-.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.