Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

PŘEDNÍ BRZDOVÉ DESTIČKY DAIHATSU CUORE VI.

1. HONDA CRV 02-06R DVEŘE PRAVÉ.
2. ZÁMEK ŘAZENÍ CONSTRUCT KIA CARENS 6MT 2007.
3. BMW E36 318TDS 97 - HARDY SPOJKA.
4. RENAULT EL. VSTŘIKOVACI ČERPADLO 2,2 DCI.
6. BRZDÍCÍ KOTOUČ NA IVECO, OEM: 2991979.
7. ÉR AVIA 31.
8. DVEŘE LEVÉ NA AVIA DAEWOO.
9. KULOVÝ ČEP AVIA 31.
10. PŘEDNÍ PRUŽINY AVIA DAEWOO 75.
11. BMW X5 255/50 R19 SPORT PAKET.
12. OPEL OMEGA 3000 24V.
13. BMW E46 325I - HARDY SPOJKA.
14. NÁRAZNÍK PŘEDNÍ SEAT IBIZA R.09-.
15. BLATNÍK PŘEDNÍ LEVÝ RENAULT MEGANE II R 06-.
16. NOSIČ KOL NA TZ WJENZEK ALFA 3+1 + SPZ AUTO.
17. HONDA CRV 02-06R BLATNÍK PRAVÝ.
18. BMW E39 528I AUTOMAT - HARDY SPOJKA.
19. PRUŽINY PŘEDNÍ PÁR PEUGEOT 206.
20. BMW E46 316I - HARDY SPOJKA.
21. PŘEDNÍ BRZDOVÉ DESTIČKY DAIHATSU CUORE VI.
22. NÁRAZNÍK PŘEDNÍ SEAT IBIZA R.01-.
23. DEFLEKTORY OKEN OPEL ASTRA H III 2004-UP OFUKY 4KS.
24. SVĚTLA PRO VW PASSAT B5 97-00 CHROM DAYLINE/R24.
25. AUTOBATERIE AKUMA KOMFORT 12V-44AH 420A NÍZKÁ.
26. VW GOLF III PREDNI MASKA DESIGN GOLF IV.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.