Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

STĚRAČE RAMEN STĚRAČŮ ZADNÍHO OKNA KIA SPORTAGE.

1. PEUGEOT PARTNER - STĚRAČE.
2. ORIGINÁLNÍ VW TRANSPORTER TRIČKO.
3. ČERPADLO TOPENÍ VW PASSAT B7 2.0 TDI 011 COMBI.
4. BARUM POLARIS 2 165/70 R14 81T M+S.
5. PIRELLI 215/75 R16 C113/11 R - 4KS NA DODÁVKU.
6. CONTINETAL 205/55 R16 91V CONTIPREMIUM CONTACT2.
7. FORD MONDEO SEDAČKA ŘIDIČE PERFEKT. STAV.
8. RENAULT LAGUNA I-FACELIFT - OVLÁD.PANEL DIGI-KLIMY.
9. BLATNÍK PRAVÝ SL W230 AMG.
10. HADICE INTERCOOL. VW PASSAT B7 2.0 TDI 011 COMBI.
11. VW GOLF IV COMBI SPOILER KŘÍDLO.
12. BLATNÍK LEVÝ ZADNÍ GOLF IV 98-05 1J4 5D HB.
13. FIAT PUNTO II. - ZADNÍ TUNING NÁRAZNÍK.
14. HADICE INTERCOOL. VW PASSAT B7 2.0 TDI 011 COMBI.
15. STĚRAČE RAMEN STĚRAČŮ ZADNÍHO OKNA KIA SPORTAGE.
16. BLATNÍK PRAVÝ ZADNÍ BMW 5 F10 SEDAN.
17. STĚRAČE STĚRAČ STĚRAČŮ AERO AUDI A6 OD 2004R.->.
18. BLATNÍK PRAVÝ BMW 5 F10 F11.
19. POTRUBÍ SÁNÍ VW PASSAT B7 2.0 TDI 011 COMBI.
20. VRTULE CHLAZENÍ ASI POPULAR.
21. STĚRAČE RAMEN STĚRAČŮ ZADNÍHO OKNA TOYOTA AURIS.
22. SUBARU - PÍSKOVANÝ SKLENĚNÝ HRNEK.
23. NOVÉ STĚRAČE RAMEN STĚRAČŮ ZADNÍHO OPEL CORSA D.
24. HADICE CHLAZENÍ VW PASSAT B7 2.0 TDI 011 COMBI.
25. STĚRAČE STĚRAČ STĚRAČŮ AERO VW POLO OD 01R DO 05R.
26. STĚRAČE STĚRAČ STĚRAČŮ AERO VOLVO C30 S40 S80 V50.
27. SVĚTLA NA AUDI A4 R.V. 2000 S DENNÍM SVÍCENÍM.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.