Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

SPÍNACÍ SKŘÍŇKA ŠKODA 105/120 - FAVORIT - FELICIA.

1. 06 CHLADIČ VODY RENAULT MEGANE I CLASSIC SCENIC.
2. VODNÍ PUMPA ZNAK ŠKODA FUNGL NOVÁ.
3. HOMOKINETICKÝ KLOUB HYUNDAI.
4. RÁMEČEK PRO AUTORÁDIO KIA ČERNÁ.
5. NÁRAZNÍK PŘEDNÍ CHRYSLER NEON.
6. ÉR ŠKODA 105-120.
7. TEXTILNÍ SNĚHOVÉ ŘETĚZY AUTOSOCK VELIKOST 540.
9. HOMOKINETICKÝ KLOUB CHRYSLER.
10. STADION S11 - DÍLY.
11. GOLF IV 1.4 16V SÁNÍ + VSTŘIKY.
12. HYUNDAI GETZ 1,5 CRDI 2004 - PŘEDNÍ SVĚTLOMETY H4.
13. 2 ZIMNÍ PNEUMATIKY KLEBER 205/55 R 16 91H.
15. ŠKODA 100/110 - PRŮCHODKY NÁRAZNÍKŮ.
16. TATRA - PROSPEKT.
17. STARÝ TACHOMETR ZN. VDO.
18. SPÍNACÍ SKŘÍŇKA ŠKODA 105/120 - FAVORIT - FELICIA.
19. ALU DISKY FORD MONDEO.
20. ZADNÍ NÁRAZNÍK FORD ESCORT VII KOMBI 1995-1999.
21. PŘEDNÍ NÁRAZNÍK FORD ESCORT VII 1995-1999 GHIA.
22. AKCE AERO FLAT - STĚRAČE FIAT BRAVO, BRAVA, MAREA.
23. AERO FLAT STĚRAČE OCTAVIA 2, SUPERB OD R. 2008.
24. AKCE STĚRAČE AERO FLAT - FORD FOCUS I (98-04).

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.