Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

ZNAK NÁPIS ORIG. KOV-CHROM.

1. UČEBNICE ŘIDIČE Z POVOLÁNÍ.
2. KOMPLET VÝFUK RENAULT CLIO 2 II 1.6 16V 98-05 NOVÉ.
3. ZRCÁTKO.
4. KLIMA KOMPRESOR RENAULT LAGUNA 94-01.
5. AUTORAMÍNKO,VĚŠÁK DO AUTA,RAMÍNKO.
6. PŘEDNÍ SVĚTLA VW T4 VALEO A BLINKRY.
7. VYHŘÍVANÝ POTAH SEDADLA 12V.
8. VNĚJŠÍ KLIKA ZADNÍCH DVEŘÍ P CITROEN XSARA 97-03.
9. ZRCÁTKO.
10. GOLF IV 1.4 16V VÝFUKOVÉ SVODY.
11. R1 - ŠKODA OCTAVIA - PALIVOMĚR.
12. HOMOKINETICKÝ KLOUB FORD.
13. MALÉ POSIČNÍ SVĚTLO, HD, CHOPER.
14. PÁKA KLÍČE BRZDY JAWA PÉRÁK.
15. ZNAK NÁPIS ORIG. KOV-CHROM.
16. ŠKODA 1000/100/110/120/130-GUMY PEDÁLŮ.
17. TRUBKY KLIMATIZACE RENAULT LAGUNA 94-01.
18. TATRA - PROSPEKT.
19. TRABANT, TATRA, ŠKODA, WARTBURG - MOTOROVE OPOJENI.
20. DÉLKA 3.64M KARBON ČERNÁ152X364CM CARBON FOLIE 3D..
21. HOMOKINETICKÝ KLOUB HONDA.
22. KARBIDOVÁ LAMPA.
23. MALÉ POSIČNÍ SVĚTLO, HD, CHOPER, ČERVENÉ.
24. SUBARU CEDULE A4 MALA.
25. S16 - WARTBURG - NEPOUŽITÝ PALIVOMĚR A TEPLOMĚR.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.