Věděli jste, že...

- Muscle car je americké automobily s pohonem zadních kol vyráběné v letech 60 -70 a vybavené silnými V8 motory.
- ABS (Antiblockiersystem) - systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích . Vynalezeno v 1929.

RAMENO PREDNI FIAT SEDICI SUZULI SX 4.

1. KOMPLET KOLA MERCEDES 195/50/15, ORIG. POKLICE.
2. ŘEZNÝ KOTOUČ NA ŽELEZO Ø 115-5 ZA LIKVIDACE.
3. ŘEZNÝ KOTOUČ NA ŽELEZO Ø 230 LIKVIDACE KS JEN 34,-.
4. PLYNOVÝ HOŘÁK-PÁJKA,LETOVACÍ 1100°C- KVALITA.
5. AKCE FORD MONDEO 96-00 PŘEDNÍ NÁRAZNÍK NOVÝ.
6. ZAPALOVACÍ CÍVKA MODUL FELICIA 1,3 A 1,6.
7. PŘEDNÍ SVĚTLO, SVĚTLOMET FELICIA ST.TYP LEVÉ.
8. SKRTICI KLAPKA FELICIA 1.3 BMM.
9. ROZVODOVÁ SADA OCTAVIA 1,8T - ORIGINÁL ŠKODA.
10. ŠKODA SPARTAK FELICIE PŘEDNI BLINKRY NOVÉ.
11. ROZVODOVÁ SADA OCTAVIA 1,9 TDI PD - ORIGINÁL ŠKODA.
12. ROZVODOVÁ SADA OCTAVIA 2,0 TDI - ORIGINÁL ŠKODA.
13. ČZ 175-501 SKUTR OKRASNÉ LIŠTY.
14. KONCOVKA VODNÍ HADICE HORNÍ - FABIA 1+2, ROOMSTER.
15. ŠKODA SUPERB - 3000.
16. PŘEDNÍ SVĚTLA ANGEL EYES OPEL ASTRA F.
17. 10 20 50 100 110R SIMCA CHRYSLER FELICIA FORD.
18. ŠKODA OCTAVIA -BUDÍKY.
19. PŘEDNÍ SVĚTLA S LED SVÍCENÍM VW GOLF 4.
20. MONTÁŽNÍ LAMPA, PRACOVNÍ SVÍTILNA, 35LED AKCE.
21. PŘEVODOVKA Z PEUGEOT 206 NAJ. 105 TIS.
22. RAMENO PREDNI FIAT IDEA LANCIA YPSILON.
23. TATRA 87,NOVÉ VÍČKO ROZDĚLOVAČE,DROBNOSTI.
24. RAMENO PREDNI FIAT SEDICI SUZULI SX 4.
25. JAWA 555 V ORIG.STAVU,PLNĚ POJÍZDNÁ.
26. VODNÍ PUMPA NA ESCORT ZETEC 1,6 16V.
27. FAVORIT,FORMAN-ZRDCÁTKO PRAVÉ.

Žádné komentáře:

Turbodmychadlo - typ čerpadla určeného k čerpání plynů, jehož pohonnou jednotku tvoří turbína. K velkému rozšíření zařízení došlo jeho použitím u spalovacích motorů pro zvýšení celkového výkonu motoru pomocí zvětšení množství vzduchu a paliva vstupujícího do spalovacího prostoru. Výhodou turbodmychadel je nárůst výkonu motoru, spojený s pouze malým zvětšením hmotnosti. Turbodmychadlo totiž využívá jinak nevyužitou energii výfukových plynů a tím zvyšuje celkovou účinnost pohonné jednotky. Nevýhodou je u benzínových motorů nutnost použití nižšího kompresního poměru kvůli eliminaci samozážehu paliva. To nepříznivě ovlivňuje účinnost motoru v nízkých otáčkách, kdy turbodmychadlo nedodává potřebné množství vzduchu. Dieselové motory tímto problémem netrpí - jsou principiálně založené na samovznícení paliva. turbodmychadlo představuje výhodu ve větších nadmořských výškách, kde je nižší tlak vzduchu.